Wijkblad Odaklanken en Kontaktblad Laar

Wijkblad Odaklanken
Alle actuele parochie-informatie, zoals bijzondere diensten in de kerk, misintenties, koorzang en andere informatie vindt u in dit tweewekelijks contactblad voor Boshoven, parochie en wijk. Hierin melden ook de diverse verenigingen hun activiteiten evenals de wijkraad en er is informatie over lokale ondernemers. Dit blad wordt gratis huis-aan-huis bezorgd.
Voor de onkosten wordt jaarlijks met een bliksemactie om een vrijwillige bijdrage gevraagd.

Facebook Odaklanken
Odaklanken online lezen

Kontaktblad Laar
Dit blad wordt tweewekelijks uitgegeven voor abonnees in het dorp Laar. Het bevat ook de informatie van onze parochie. De abonnementsprijs per jaar is € 12,-